پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

دست های آلوده

همزمان با روز مبارزه با تروریسم، پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری leader.ir نماهنگی از بیانات معظم‌له در خصوص صادق نبودن دولت امریکا در ادعای مبارزه با تروریسم و حمایت آن از تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی منتشر می‌کند:

 

 

دریافت فایل

متن بیانات رهبر معظم انقلاب در این کلیپ:

رفتار و اظهارات دولت امریکا و مسؤولان امریکایی در این قضیه، بسیار متکبّرانه و مغرورانه و برخاسته از روح استکبار بود و هست.

اظهاراتی می کنند که باهیچ منطقی سازگارنیست.

ازجمله این حرفها این است که هرکسی باما یعنی با امریکایی هانباشد، باتروریست هاست! این حرفِ بسیارغلطی است؛ نخیر، اینطور نیست. خیلی ها در کنار امریکا هستند، اما از همه تروریست های عالم خطرناکترند.

امروز دولت اسرائیل خطرناک ترین تروریست ها را در خود دارد. آنهایی که در رأس این دولت ند، کسانی هستند که در فاجعه بارترین قضایای تروریستی، خودشان شخصاً دستور داده اند و شرکت داشته اند؛ الان هم هرروز ترور میکنند و درکنار امریکا هم هستند.

نکته دیگر این است که اینها در اظهارات خود تکرار کردند که ایران دراین قضیه باید به ما کمک های گوناگون بکند!

حاصل کلام این است که ما دولت امریکا را درمبارزه با تروریسم، صادق نمیدانیم. آنها صداقت ندارند و راست نمی گویند؛ اهداف دیگری دارند.

ما امریکارا برای هدایتِ حرکتِ جهانی علیه تروریسم، صالح نمیدانیم.

دست امریکا به همه جنایاتی که رژیم صهیونیست در این چند سال انجام داده، آلوده است و در این روزها هم با کمال قساوت و وحشیگری، جنایات خود را دنبال میکند.

4/ مهر /1380

علّت اینکه ما از مقاومت لبنان دفاع میکنیم [ایناست:] چون اینها یک گروه مقاومت به معنای واقعی در مقابل دشمنند، یک گروه دفاعند، یک گروه شجاعند، فداکارند و ایستاده اند در مقابل [آنها]. اگر اینها نبودند، اسرائیل که یکروزی تا صیدا وجلوتر از صیدا و تا خودِ بیروت هم آمد، امروز بیروت را اشغال میکرد، لبنانی باقی نمیماند؛ گروه مقاومت است که جلوی اینها را گرفته است. آنوقت آمریکایی ها، حضرات سیاستمداران صادق و راستگوی آمریکا (!) اینها را میگویند تروریست و ایران را به خاطر حمایت از این ها میگویند مدافع تروریسم! مدافع تروریسم، شماهستید.
شما هستید که داعش راه می اندازید، شما هستید که تروریست تربیت میکنید، شما هستید که صهیونیست های خبیث و تروریست را زیر بال خودتان نگه میدارید، شما مدافع تروریست [هستید]؛ شما باید محاکمه  بشوید به عنوان حمایت و کمک به تروریست. همین مسئله درمورد یمن هست، در مورد بحرین هست، درمورد کشورهای دیگر [هم ] هست .....

27/ تیر /1394


همین گروه های تندرو افراطی آدمکش تکفیری را اوّل اینها را ه انداختند که حالا در یک جاهایی کمانه کرده وبه خودشان هم دارد میخورد.

28/ بهمن /1392

حمایت از تروریسم بین الملل وحمایت از تروریسم دولتی؛
این دولت جعلی جنایتکار صهیونیست یک غاصب فلسطین است، ده ها سال است که مورد حمایت آمریکا است؛ مردم را میکُشد، خانه ها را خراب میکند، ظلم میکند، جوانها را، زنها را، مردها را، کودکان را به زندان و حبس میکشاند؛ به بیروت حمله کردند، صبرا و شتیلا را نابود کردند، چه، چه؛ همه موردحمایت آمریکا است. اینها درسیاهه ی اعمال آمریکاثبت است.

 آمریکایک چنین دولتی است.

28/ بهمن /1392

 

کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /