پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بازدید از روستاهای زلزله‌زده:

مطمئنم با همت جوانان غیور، روستاها بهتر از قبل ساخته خواهد شد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه حضور در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، از روستاهای کوئیک مجید، کوئیک عزیز، کوئیک حسن، سراب ذهاب و قلعه بهادری بازدید کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع مردم این روستاها ضمن ابراز همدردی با مصیبت‌زدگان گفتند: من از ساعات اول حادثه دائماً به مسئولان برای رسیدگی به حال مردم سفارش های لازم را کردم تا بخشی از مشکلات شما عزیزان حل شود و خوشبختانه نیروهای مسلح و غیرمسلح کارها و تلاش های خوبی تا کنون انجام داده اند که لازم است این فعالیت ها با قوت ادامه یابد. 
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به خسارات سنگین زلزله و نابود شدن کامل برخی از روستاها، افزودند: از اینکه شما جوانان مومن و بانشاط را از نزدیک زیارت کردم بسیار خرسندم و مطمئنم به لطف خدا و با تلاش مسئولان و همت مردم و شما جوانان عزیز، روستاها بهتر از قبل ساخته خواهد شد.
ایشان از خداوند متعال، صبر و سکینه و نزول رحمت الهی را بر زنان و مردان غیور و باوفای کرمانشاه مسئلت کردند و گفتند: امروز ما در این تلخی‌ها و غم‌ها با شما شریک هستیم و امیدواریم بتوانید زندگی را از نو بسازید تا در شادی‌ها نیز با شما شریک باشیم و این حادثه، بهانه‌ای برای تخفیف آلام روستاهای کرمانشاه شود که پیش از زلزله نیز مشکلات زیادی داشتند.
جلسه رسیدگی به مشکلات زلزله‌زدگان و تصمیم‌گیری در خصوص بازسازی و امداد این مناطق با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /