پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

پيام مكتوب امير كويت به مقام معظم رهبري

آقاي شيخ محمد صباح السالم الصباح معاون نخست وزير و وزير امور خارجه كويت بعد از ظهر امروز با دكتر ولايتي مشاور مقام معظم رهبري در امور بين الملل ديدار و پيام مكتوب امير كويت خطاب به مقام معظم رهبري را تسليم وي كرد.
در اين ديدار آقاي السالم الصباح اظهار داشت: دولت كويت بر گسترش روابط همه جانبه با جمهوري اسلامي ايران مصمم مي باشد.
معاون نخست وزير و وزير امور خارجه كويت افزود: تركيب بلند پايه هيأت همراه و امضاي توافقنامه مختلف همكاريهاي اقتصادي نشان روشني از اين تصميم مي باشد.
وي ضمن اشاره به مصوبه اخير شوراي همكاري خليج فارس در استفاده از انرژي هسته اي بر حق مسلم جمهوري اسلامي در استفاده صلح آميز از فن آوري هسته اي تصريح كرد.
آقاي دكتر ولايتي مشاور مقام معظم رهبري در امور بين الملل در اين ديدار ضمن تشكر از اقدام مثبت و سازنده امير كويت اظهار داشت: همبستگي و همكاري مسلمانان عامل مهمي در جلوگيري از دخالت نامشروع بيگانگان در امور داخلي مي باشد و ما از پيشنهاد دولت كويت در همكاريهاي همه جانبه استقبال مي كنيم.
همچنين در اين ملاقات طرفين بر ضرورت حمايت و تقويت دولت آقاي نوري مالكي در عراق، تلاش همه جانبه در جهت وحدت مسلمانان اعم از شيعه و سني، همكاري در جهت اعاده صلح و امنيت در عراق و مقابله با تفرقه افكني هاي مذهبي و هرگونه جنگ افروزي بيگانگان در منطقه تأكيد كردند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /