پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

حكم انتصاب آقاى مرتضى رضايى به سمت رياست حفاظت اطلاعات سپاه

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحيم

برادر پاسدار آقاى مرتضى رضايى

بنابه پيشنهاد فرمانده كلّ سپاه پاسداران انقلاب اسلامى و با اعتماد به ايمان و تعهد و شايستگى و سوابق ارجمند شما در جبهه‌هاى دفاع مقدس و تجارب با ارزشى كه در مسؤوليتهاى گوناگون نظامى در سپاه بدست آورده‌ايد، شما را به درجه سرتيپى مفتخر و به رياست سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامى منصوب مى‌كنم.

وظيفه جناب‌عالى آن است كه با بهره‌گيرى از نيروهاى متعهد و شايسته و بر طبق اساسنامه مصوب آن سازمان و تدابير ابلاغى، كار حفاظت سپاه را با دقت و پيگيرى و احاطه‌يى كه اين كار بزرگ مى‌طلبد، به پيش ببريد. با توجه به نقش مهم و حساس اين سازمان در حفظ سلامت و قداست سپاه، فرماندهان و مسؤولان محترم سپاه، موظف به كمال همكارى با جناب‌عالى مى‌باشند و كاركنان پرتلاش و با اخلاص سازمان حفاظت نيز بايد حضور شما را در رأس آن سازمان مغتنم شمرده بر تلاش و همكارى بيفزايند.

گزارش پيشرفت كارها و امور محوله را به طور مرتب به اين‌جانب ارائه نماييد.

اميد است در اين مسؤوليت حساس با حفظ هماهنگى با دفتر عمومى حفاظت اطلاعات فرماندهى كلّ قوا، منشاء خدمات برجسته گرديد. لازم مى‌دانم از زحمات و خدمات بى‌دريغ و ارزشمند جناب حجةالاسلام آقاى سعيدى در دوران مسؤوليت آن سازمان صميمانه تشكر كنم و براى ايشان جهت خدمت در سنگر جديد آرزوى توفيق مى‌نمايم.

سيّد على خامنه‌اى

16/12/72