پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان نیروهای مسلح:

تهدیدهای دشمنان نشان دهنده قدرت نظام اسلامی است

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز(چهارشنبه) در دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و مسوولان حوزه نمایندگی ولی فقیه، همه نیروهای مسلح را به حفظ و تقویت انگیزه های دینی و الهی در کنار ارتقاء آمادگیها توصیه و تاکید کردند: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دارای تجربه بسیار مهم و ارزشمند 8 سال دفاع مقدس هستند که باید این تجربه گرانبها همواره مورد بازنگری و استفاده قرار گیرد.
ایشان تجربه سالهای دفاع مقدس را در تاریخ کشور کم نظیر خواندند و افزودند: در این هشت سال، در واقع همه قدرتهای دنیا اعم از شرق و غرب و کشورهای وابسته به آنها در مقابل جمهوری اسلامی ایران صف آرایی کرده بودند و پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار رژیم بعثی عراق قرار دادند.
رهبر انقلاب اسلامی خاطر نشان کردند: کشورهای غربی مدعی حقوق بشر و دمکراسی حتی از دادن سلاحهای شیمیایی به رژیم بعث عراق دریغ نکردند تا شاید بتوانند نظام اسلامی و مردم ایران را به زانو درآورند.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: با وجود همه این تلاشها و حمایتها، قدرتها نتوانستند جمهوری اسلامی ایران را به زانو درآورند که این فصل از تاریخ ایران، تجربه ای بسیار ارزشمند و بزرگ است  و در اختیار نیروهای مسلح قرار دارد.
ایشان سعادت و پیشرفت ملتها را در گرو صبر و استقامت برای عبور موفقیت آمیز از مقاطع تاریخی دانستند و تأکید کردند: ملت ایران با داشتن تجربه های گرانبهایی همچون انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین موقعیت خوب امروز، قطعاً از مقطع کنونی نیز با سربلندی عبور خواهد کرد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تهدیدهای دشمنان ملت ایران خاطرنشان کردند: کثرت تهدیدها نشان دهنده قدرت نظام اسلامی است، زیرا اگر جمهوری اسلامی قدرت و تأثیرگذاری بالایی نداشت، بدخواهان ملت ایران اینگونه سراسیمه خود را به آب و آتش نمی زدند.
حضرت آیت الله خامنه ای در پایان سخنان خود نقش نیروی انسانی را در نیروهای مسلح مهم ارزیابی و بر لزوم قانع نبودن به پیشرفتهای کنونی و حفظ روحیه دفاع مقدس تأکید کردند.
در ابتدای این دیدار سردار سرلشگر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، گزارشی از آمادگی های دفاعی این نیروها و برنامه های سال جدید بیان کرد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /