پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

قدردانی‌ و تشکر مقام‌ معظم‌ رهبری‌ از مردم آذربایجان‌ و اردبیل‌

در پاسخ‌ به‌ نامه‌ استاندار آذربایجان‌ شرقی‌ مبنی‌ بر بزرگداشت‌ پنجم‌ مرداد ماه‌ سالروز سفر تاریخی‌ مقام‌ معظم‌ رهبری‌ به‌ استان‌ آذربایجان‌ شرقی‌ از سوی‌ مردم‌ غیور این‌ استان‌، دفتر مقام‌ معظم‌ رهبری‌ با صدور اطلاعیه‌ای‌ مراتب‌ قدردانی‌ و تشکر رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ به‌ یکایک‌ مردم‌ مؤمن‌ و غیور آذربایجان‌ و اردبیل‌ را اعلام‌ کرد.
متن‌ نامه‌ استاندار آذربایجان‌ شرقی‌ و اطلاعیه‌ دفتر مقام‌ معظم‌ رهبری‌ به‌ این‌ شرح‌ است‌:
محضر مبارک‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌
حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ (مد ظله‌ العالی‌)
با سلام‌ و ادای‌ احترام‌، به‌ استحضار می‌رسانم‌ که‌ با گذشت‌ یک‌ سال‌ از حضور روح‌ افزا و شوق‌آفرین‌ حضرتعالی‌ در میان‌ مردم‌ غیور و با ایمان‌ تبریز و خطه‌ آذربایجان‌، اکنون‌ بار دیگر خاطره‌ شیرین‌ این‌ حضور تاریخی‌ و به‌ یاد ماندنی‌ در روز پنجم‌ مردادماه‌ موجی‌ از شور و شعف‌ را در میان‌ مردم‌ منطقه‌ به‌ وجود آورده‌ است‌.
آنچه‌ که‌ صدها هزار تن‌ از مردم‌ تبریز در استقبال‌ از رهبر و مقتدای‌ خویش‌ ابراز کردند، بیان‌کننده‌ عشق‌ و ارادت‌ خالصانه‌ آنان‌ به‌ اسلام‌ و انقلاب‌ و تعهد به‌ نظام‌ اسلامی‌ بود و این‌ امر حقیقت‌ روشنی‌ است‌ که‌ بارها سبب‌ ناکامی‌ و سرخوردگی‌ دشمنان‌ انقلاب‌ و انسانیت‌ شده‌ است‌.
اکنون‌ در طلیعه‌ زنده‌ نگهداشتن‌ این‌ مقطع‌ مهم‌ تاریخ‌ ایران‌ و این‌ یوم‌ الله‌ که‌ برای‌ مردم‌ با ایمان‌ و قدرشناس‌ آذربایجان‌ جاودانه‌ خواهد ماند، به‌ استحضار می‌رسانم‌ مسئولان‌ منطقه‌ در تلاش‌ هستند تا طرحهای‌ عمرانی‌ را که‌ با عنایت‌ معظم‌له‌ پس‌ از سفر به‌ این‌ منطقه‌ آغاز شده‌ است‌ با سرعت‌ و جدیت‌ هر چه‌ بیشتر به‌ انجام‌ رسانند و به‌ این‌ ترتیب‌ گام‌ مهمی‌ را در محرومیت‌ زدایی‌ و شکوفایی‌ خطه‌ آذربایجان‌ به‌ پیش‌ بردارند.
دعای‌ خیر حضرتعالی‌ پشتوانه‌ ما در ادامه‌ تلاشهایمان‌ خواهد بود.
با احترام‌ عبدالعلی‌زاده‌ استاندار آذربایجان‌ شرقی‌
متن‌ اطلاعیه‌ دفتر مقام‌ معظم‌ رهبری‌ نیز به‌ این‌ شرح‌ است‌:
بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحیم‌
دفتر مقام‌ معظم‌ رهبری‌ با ابلاغ‌ رضایت‌ و خشنودی‌ و سلام‌ مجدد و دعای‌ خیر حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ (مد ظله‌ العالی‌) به‌ یکایک‌ مردم‌ مؤمن‌ آذربایجان‌ و اردبیل‌ و خصوصا مردم‌ شریف‌ تبریز و خانواده‌ معظم‌ شهدا و ایثارگران‌ بر خود فرض‌ می‌داند که‌ در سالروز این‌ یوم‌ الله‌ سپاس‌ خود را تقدیم‌ همگان‌ نموده‌ و از آن‌ همه‌ ابراز علاقه‌ و محبت‌ نسبت‌ به‌ رهبر عظیم‌القدر خود تشکر کند.
اینک‌ که‌ در سالروز این‌ سفر تاریخی‌ به‌ فصل‌ خدای‌ متعال‌ تمامی‌ طرحهای‌ عمرانی‌ که‌ با عنایت‌ معظم‌له‌ پس‌ از سفر آغاز شده‌ است‌ با علاقه‌مندی‌ و جدیت‌ از سوی‌ مسئولان‌ استان‌ و تحت‌ نظارت‌ این‌ دفتر دنبال‌ می‌شود امید است‌ تا مسئولان‌ این‌ استان‌ قهرمانپرور با قدرشناسی‌ از این‌ مردم‌ مؤمن‌ و شریف‌ در هر چه‌ بیشتر خدمتگزاری‌ به‌ آنها همت‌ گمارند. و بر انجام‌ هر چه‌ سریعتر طرحهای‌ این‌ استان‌ تأکید ورزند.
از خداوند متعال‌ برای‌ مردم‌ شریف‌ آذربایجان‌ توفیق‌ و سلامت‌ و همدلی‌ استدعا داشته‌ و دوام‌ برکات‌ و عنایات‌ ویژه‌ الهی‌ را برای‌ مردم‌ خوب‌ و فداکار این‌ خطه‌ تا ظهور حضرت‌ بقیه‌ الله‌ الاعظم‌(عج‌) تحت‌ رهبری‌ حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ از درگاهش‌ مسألت‌ داریم‌.

کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /