پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

شركت در انتخابات پنجمين دوره مجلس شوراى اسلامى و انتخابات مجلس خبرگان

گزينش نمايندگان مرحله دوم پنجمين دوره مجلس شوراى اسلامى و انتخابات ميان دوره اى مجلس خبرگان، رأى خود را به صندوق ريختند.
مقام معظم رهبرى ساعت هشت و سى و هفت دقيقه صبح امروز با در دست داشتن شناسنامه خود در پاى صندوقهاى سيار 110 مجلس شوراى اسلامى و 121 مجلس خبرگان حضور يافتند و به 28 تن از نامزدهاى نمايندگى مردم تهران در مجلس شوراى اسلامى و يك نفر براى مجلس خبرگان رأى دادند.
به گزارش خبرنگار ما، مسؤولان صندوقها پس از دريافت شناسنامه رهبر معظم انقلاب اسلامى، مشخصات شناسنامه اى معظم له را ثبت كردند و حضرت آيت الله خامنه اى رأى خود را به صندوقها انداختند.
مقام معظم رهبرى سپس در پاسخ به سؤال خبرنگار صدا و سيما، اهميت شركت در مرحله دوم انتخابات را به جهاتى مهم تر و بيشتر از مرحله اول دانستند و فرمودند: بهترين كارهاى خير، كارى است كه سريع و در اول وقت خود انجام بگيرد. لذا مردم به سوى صندوقهاى رأى بشتابند و هر چه زودتر رأى خود را به صندوق بيندازند.
مقام معظم رهبرى در توصيه دوم خود فرمودند: مردم كوشش كنند تا به همان تعدادى كه لازم است، رأى خود را بنويسند، نه كمتر. مثلا در تهران سعى كنند همان تعداد 28 نفر را بنويسند.
رهبر معظم انقلاب اسلامى ضمن تأكيد بر اين كه مردم هنگام نوشتن اسامى نامزدهاى انتخاباتى قصد قربت كنند، فرمودند: مردم كسانى را به مجلس بفرستند كه واقعا براى خدا و دين باشد. ملاحظات را كنار بگذارند و ببينند چه چيزى خداى متعال را راضى مى كند. چون مجلس مهم است و سرنوشت ملت در آن مى باشد.
حضرت آيت الله خامنه اى در پايان اين مصاحبه ضمن تشكر از دست اندركاران انتخابات، اظهار اميدوارى كردند كه ملت عزيز ايران همچون گذشته كه بحمدالله در امتحانات گوناگون، سربلند بيرون آمده اند، در اين آزمايش هم سربلند بيرون آيند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /