پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

دعوت مقام معظم رهبري از دولت و مردم نيكوكار در كمك به هموطنان آسيب ديده زلزله اردبيل

حضرت آيت الله خامنه اى، رهبر معظم انقلاب اسلامى، دولت و مردم نيكوكار را به تسريع و افزايش كمك رسانى به هموطنان آسيب ديده از زلزله اردبيل كه به دليل سرماى شديد و بارش برف و باران در وضع دشوارترى بسر مى برند فراخواندند.
مقام معظم رهبرى عصر امروز پس از استماع گزارش حجت الاسلام والمسلمين غيورى كه به نمايندگى از ايشان براى ابراز همدردى و كمك به حل مشكلات هموطنان عزيز زلزله زده به اردبيل عزيمت كرده بود، به دولت، دستگاههاى ذيربط و هلال احمر دستور دادند تلاشهاى خود را براى كمك رسانى به هموطنان زلزله زده كه به رغم تلاشهاى انجام شده همچنان در مضيقه و محنت هستند، تا آخرين حد ممكن افزايش دهند.
رهبر معظم انقلاب اسلامى همچنين از مردم خير و متعهد ايران خواستند كه با افزايش كمكهاى خود از شدت مصائب زلزله زدگان و سختيهاى مضاعف آنان ناشى از سرماى شديد استان اردبيل بكاهند.
خاطرنشان مى شود حجت الاسلام والمسلمين غيورى در گزارش خود به مقام معظم رهبرى در مورد اوضاع مناطق زلزله زده خدمات و اقدامات گسترده دولت و دستگاههاى مسؤول براى كمك رسانى به هموطنان زلزله زده را يادآور شد و نيازهاى ضرورى و فراوان مردم اين مناطق به دريافت كمكهاى هر چه بيشتر را تشريح كرد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /