پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

عید انقلاب

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری Leader.ir در آغاز دهه مبارک فجر و همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی به بازخوانی بیانات معظم له درباره ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران و دلایل منحصر به فرد بودن این انقلاب در قالب پادکستی با عنوان «عید انقلاب» می‌پردازد.

 

دریافت فایل

متن پادپخش «عید انقلاب»

ایام مبارک دهه‌ی فجر است. در دهه‌ی فجر، آنچه که بر این حقیر و امثال این حقیر لازم است، دو تشکر است: اول، شکر الهی. با کمال خشوع، با کمال تواضع، جبهه‌ی شکر بر درگاه الهی میسائیم که این توفیق را نصیب ملت ایران کرد.

خطبه‌های نماز جمعه تهران 14/بهمن/1390

دهه‌ی فجر مثل خیلی از چیزهای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، یک پدیده‌ی منحصربه‌فرد است در تاریخ شناخته‌شده‌ی ما. این، شعار نیست؛ این درست عین واقعیت است، .... چرا منحصربه‌فرد است؟ برای اینکه همه‌ی انقلاب‌های دنیا، از وقتی که جریان انقلاب‌ها و حضورهای مردمی در تاریخ ثبت شده است، سالگردهایی داشتند و دارند. اینی که این سالگردها به وسیله‌ی همان عامل و عنصری تجلیل بشود و به یاد مانده بشود که اصل آن حادثه را به وجود آورد، این در تاریخ نظیر ندارد...
در انقلاب ما سی سال از انقلاب ما می‌گذرد. هر سال آن کسانی که سالگرد انقلاب را مجسم کردند، برجسته کردند، جشن گرفتند، آحاد مردم بودند. میلیون‌ها مردم هر سال 22 بهمن در سرتاسر کشور به خیابان‌ها می‌آیند؛ آن‌ها اعلام می‌کنند عید انقلاب را، سالروز انقلاب را، یادبود انقلاب را. این معنایش چیست؟ این معنایش این است که انقلاب، قائم به ایمان‌های آحاد مردم است.

دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی‌ 29/دی/1388

تشکر دوم، تشکر از ملت ایران است؛ وفاداری کردند...

خطبه‌های نماز جمعه تهران  14/بهمن/1390

کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /