پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

عید ملت

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری Leader.ir در آستانه یوم‌الله 22 بهمن، به بازخوانی بیانات معظم له درباره پیروزی انقلاب اسلامی و حضور حماسی مردم همیشه در صحنه‌ی ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه، در قالب پادپخشی با عنوان «عید ملت» می‌پردازد.
رهبر معظم انقلاب روز 22 بهمن را عید حقیقی برای ملت و در حکم عید فطر، عید قربان و عید غدیر برای مردم ایران میدانند.

دریافت فایل

متن پادکست عید ملت
حضور در مراسم عظیمی که در جمهوری اسلامی به طور مکرّر وجود دارد؛ از نماز جمعه‌ها بگیرید تا راهپیمایی بیست و دوم بهمن؛ همه اینها کارهای دینی است. با این روشها و با این اعمال، نفس خودتان را - آن دل پاک و نورانیتان را - هرچه بیشتر ثابت‌قدم کنید.

دیدار اعضای اتحادیه های انجمنهای اسلامی دانش آموزان و مسؤولان امور تربیتی 9/اسفند/1379

بیست و دوم بهمن، عید حقیقی برای ملت ماست. بیست و دوم بهمن، برای ملت ما در حکم عید فطری است که ملت در آن، از یک دوران روزه‌ی سخت خارج شد؛ دورانی که محرومیت از تغذیه‌ی معنوی و مادّی را بر ملت ما تحمیل کرده بودند. بیست و دوم بهمن، در حکم عید قربان است؛ زیرا در آن روز و به آن مناسبت بود که ملت ما اسماعیلهای خودش را قربانی کرد. بیست و دوم بهمن، در حکم عید غدیر است؛ زیرا در آن روز بود که نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی، برای ملت ایران صورت عملی و تحقق خارجی گرفت.

دیدار اقشار مختلف مردم به مناسبت ایام دهه ی فجر 4/بهمن/1368

بیست و دوی بهمن متعلق به ملت ایران است، متعلق به امام بزرگوار است،  متعلق به شهداست، متعلق به آن روح و معنای حقیقی انقلاب اسلامی است، مال ملت است؛ دشمن میخواهد این ثروت عظیم و ذخیره‌ی عظیم ملی را متزلزل کند، ضعیف کند. شما با تمام قوا ان‌شاءالله باید در صحنه باشید. راهپیمائی مردم در بیست و دوی بهمن با همه‌ی عظمتی که ....... یک کار متعارف است، یک کار روان‌شده است، شناخته‌شده است، متوقع است که انجام بگیرد و انجام میگیرد؛

دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی‌ 29/دی/1388

و ان‌شاءالله روز ۲۲ بهمن، مردم باز هم نشان خواهند داد به فضل پروردگار، به توفیق الهی، که برای حفظ پایه‌های این انقلاب، همه‌ی ملت در صحنه هستند و آماده هستند و هم‌دل و همزبان و هم‌جهتند و بی شک توفیق الهی هم شامل حال آنها خواهد بود.

دیدار فرماندهان و جمعی از کارکنان‌ نیروی هوائی ارتش جمهوری اسلامی ایران‌ 19/بهمن/1391

کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /