پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

نماهنگ اختاپوس صهیونیسم

همزمان با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری leader.ir ، نماهنگ "اختاپوس صهیونیسم" با محوریت "دشمن شناسی در دنیای اسلام" را منتشر می نماید.

دریافت فایل

شناخت دشمن اصلی دنیای اسلام و معرفی به آحاد مردم و زبدگان و نخبگان(2فروردین1382)، همواره در بیانات معظم له  مورد تاکید قرار گرفته است.

آن چه که بیش از هر چیزی اذهان حقیقت طلب و آزاده را متحیّر می نماید پیش بینی رهبر انقلاب از حوادثی است که امروز گریبان دنیای غرب را گرفته است؛ چرا که هم اینک سلطه ی اختاپوس صهیونیسم(9مهر1390)، منجر به پرورش گروه های تروریستی و جریان تکفیر در منطقه و آفریقا گردیده است. (25بهمن1394)(4آذر1393)

و من بعد نیز ملّت های آزاده، تحقق پیش بینی های معظم له را امیدوارانه انتظار خواهند کشید:

استکبار جهانی و در راس آنها، آمریکا، با سرگرم کردن منطقه به خود می خواهند کاری کنند تا رژیم صهیونیستی نفس راحتی بکشد و ملّت فلسطین را انکار می کنند. وحشی های صهیونیست بر این ملّت فشار وارد می کنند؛ بدانند که سیلی اش را خواهند خورد. (16تیر1395)

متن بیانات به کار رفته در نماهنگ اختاپوس صهیونیسم:

صهیونیسم و استکبار؛ دشمن اصلی جمهوری اسلامی

  • اصل قضیه در دشمنی با اسلام و نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران، صهیونیست و استکبار است.
  • جمهوری اسلامی بر خلاف دولت های دیگر که از ترس یا با تطمیع امریکا همین حرف حق را کتمان کرده و پوشیده داشتند، این حرف را به صراحت میزند و میگوید حق، حقّ است و باطل، باطل است.
  • خود آنها اعتراف میکنند و به ما میگویند که فشارهای امریکا و محاصره اقتصادی و تبلیغات خصمانه و رذالت آمیزِ عناصری از دستگاه قانون گذاری و اجرایی امریکا علیه جمهوری اسلامی، همه و همه به قضیه اسراییل مربوط است.

بیانات در اجتماع زائران و مجاوران حرم رضوی 4/فروردین/1375

گرفتاری های متعدد اروپا و آمریکا؛ ناشی از سلطه اختاپوسی صهیونیسم

  • غرب امروز بر سر دوراهی است. یا باید دست از زورگوئی طولانی مدت خود بردارد و حق ملت فلسطین را بشناسد و بیش از این از نقشه‌ی صهیونیست های زورگو و ضد بشر پیروی نکند، و یا در انتظار ضربه‌های سخت‌تر در آینده‌ی نه چندان دور باشد.

تشکیل رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از اتّحاد دنیای اسلام

  • رژیمی که به وسیله قدرتمندان سیاسی و اقتصادی دنیا به وجود آمده است، اصلاً برای این به وجود آمده است که نگذارد دنیای اسلام، اتّحادی به خود ببیند؛ عزّتی به خود ببیند؛ نگذارد مسلمانها یک واحد عظیم تشکیل دهند که مبادا خطر بشوند.

بیانات در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین‌ 9/مهر/1390

رژیم غاصب صهیونیستی؛ واضح ترین نمونه ی دولت تروریست و نمونه کامل و همیشگی تروریسم دولتی

  • امروز واضح ترین نمونه دولت تروریست، رژیم غاصب صهیونیست است.
  • دولت غاصبِ اسرائیل، از بدو تشکیل تا امروز - به عبارتی: در تمام طولِ تقریباً نیم قرنی که این غدّه سرطانی در پیکره اسلامی پیدا شده است - همیشه کارش را با ترور پیش برده و مظهر کامل تروریسم دولتی است.

دیدار اقشار مختلف مردم 29/تیر/1373

رژیم صهیونیستی؛ دولتی ظالم و بی اعتنا به همه ی مقرّرات بشری و انسانی

  • این ها می خواهند دو چیز را برای دنیا مشخّص کنند: یکی این‌که این غدّه سرطانی به هر قیمتی باید بماند؛ دوم این‌که میخواهند به دنیا بگویند و تفهیم کنند که امروز سرو کار شما با اِعمال زور است و میخواهیم زور بگوییم؛ هر کس هم هر چه میخواهد بگوید، بگوید.

دیدار جمعی از کارگران و معلمان 11/اردیبهشت/1381

کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /