پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

بازديد از محل‌ برگزاري‌ مانور علويون‌ در منطقه‌ عمومي‌ جعفر آباد اصفهان‌

حضرت‌ آيت‌ الله‌ خامنه‌اي‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ و فرمانده‌ كل‌ قوا امشب‌ در محل‌ برگزاري‌ مانور علويون‌ در منطقه‌ عمومي‌ جعفر آباد اصفهان‌ حضور يافتند.
پس‌ از ورود مقام‌ معظم‌ رهبري‌ نماز جماعت‌ مغرب‌ و عشاء با حضور يكصد و ده‌ هزار نفر از نيروهاي‌ سپاهي‌ و بسيجي‌ شركت‌ كننده‌ در مانور به‌ امامت‌ حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ اقامه‌ شد.
حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ پس‌ از اقامه‌ نماز جماعت‌ از نمايشگاه‌ عملكرد و توانمنديهاي‌ سپاه‌ و بسيج‌ در محل‌ برگزاري‌ مانور علويون‌ بازديد كردند. در بخشي‌ از اين‌ نمايشگاه‌ در 14 غرفه‌ عملكرد و توانمنديهاي‌ رده‌هاي‌ مختلف‌ سپاه‌ استان‌ اصفهان‌ در دوران‌ دفاع‌ مقدس‌ و بعد از پايان‌ جنگ‌ به‌ نمايش‌ گذاشته‌ شده‌ بود. در اين‌ غرفه‌ها عمليات‌ مختلف‌ لشگر امام‌ حسين‌ (ع‌) و لشگر 8 نجف‌ اشرف‌ بويژه‌ ماكت‌ عمليات‌ كربلاي‌ 3 در سكوهاي‌ نفتي‌ البكر و الاميه‌، آمادگي‌ و مانورهاي‌ رزمي‌ سپاه‌ استان‌ اصفهان‌، آثار بجا مانده‌ از شهدا و ابتكارات‌ و نوآوريها در صنايع‌ دفاعي‌ به‌ نمايش‌ گذاشته‌ شده‌ بود.
همچنين‌ در بخش‌ ديگري‌ از اين‌ نمايشگاه‌ عملكرد و فعاليتهاي‌ نيروي‌ مقاومت‌ بسيج‌ در معرض‌ ديد قرار گرفته‌ بود. اين‌ بخش‌ از نمايشگاه‌ شامل‌ غرفه‌هاي‌ مختلف‌ از جمله‌ بسيج‌ دانشجويي‌، بسيج‌ دانش‌ آموزي‌، بسيج‌ خواهران‌، بسيج‌ عشاير، بسيج‌ سازندگي‌، طرح‌ و برنامه‌ و نيروي‌ انساني‌، مهندسي‌ طرح‌ و برنامه‌، آموزش‌ و حوزه‌ نمايندگي‌ ولي‌ فقيه‌، حفاظت‌ اطلاعات‌، آمادگي‌ رزمي‌ و دفاعي‌ و فعاليتهاي‌ فرهنگي‌ و تربيت‌ بدني‌ بود.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /