پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

اسماعیل هنیه در پیام قدردانی ملت فلسطين به رهبر معظم انقلاب:

زندگي آزاد و شرافتمندانه ملت فلسطين، نيازمند ادامه حمايتهاي جنابعالي و ملت مسلمان ايران است

اسماعيل هنيه نخست وزير دولت قانوني و مردمي فلسطين در پيامي به حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي ضمن قدرداني از حمايتهاي بيدريغ و شجاعانه ايشان و ملت قهرمان ايران از مردم فلسطين بويژه غزه و نيروهاي مقاومت اسلامي تأكيد كرد: از طرف خود و ملت فلسطين و از طرف غزه مجروح ولي پيروز، بهترين درودها را بخاطر مواضع اسلامي و ممتاز جنابعالي و ملت بزرگ ايران مي فرستم. متن پيام به اين شرح است:

باسمه تعالي

آيت الله العظمي علي خامنه اي رهبر جمهوري اسلامي ايران

السلام عليكم و رحمه الله و بركاته

اين براي من مايه افتخار است كه به نمايندگي از دولت و ملت فلسطين و به نمايندگي از غزه مجروح ولي پيروز، مراتب قدرداني و تشكر خود را از مواضع ممتاز و شجاعانه و اسلامي جنابعالي كه نشان دهنده، روح والاي رهبري ايران اسلامي و روح بزرگ ملت ايران است، اعلام كنم.

سخنان و پيامهاي جنابعالي قبل از تجاوز به غزه و همچنين به هنگام روزهاي سخت جنگ غزه، موجب دميده شدن روح عزت، آزادگي، كرامت، و ايستادگي در ميان مردم غزه و نيروهاي مقاومت در مقابله با تجاوز دشمن شد.

در سايه رهنمودهاي مسئولانه جنابعالي، جمهوري اسلامي ايران در تمام عرصه هاي ممكن بويژه در نشست غزه در دوحه، فعالانه ايفاي نقش كرد به گونه اي كه اين تلاشها موجب ياري مردم بي ياور ما شد و اميد جديدي را در ميان مردم فلسطين به وجود آورد.

جمهوري اسلامي ايران با حمايتهاي خود در عرصه هاي مختلف موجب كمك به پايداري مردم فلسطين شد. پيروزي مردم غزه در جنگ اخير در واقع دومين پيروزي مقاومت اسلامي بعد از جنگ جنوب لبنان است و خداوند به جنابعالي و ملت ايران بخاطر اين مساعدتها و حمايتها جزاي خير عنايت فرمايد.

ملت ايران در سايه رهبري جنابعالي تلاشها و اقدامات زيادي در حمايت از مردم فلسطين انجام داده است كه اين تلاشها مايه افتخار ما است و از آنها تشكر و قدرداني مي كنيم. مردم فلسطين بويژه مردم غزه همچنان نيازمند حمايتهاي سياسي و غير سياسي و حمايتهاي مردمي براي بازسازي و فائق آمدن بر مشكلات ناشي از تجاوز دشمن و كاهش هزينه هايي هستند كه ديگران بوجود آورده اند.

رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران، ملت فلسطين نيازمند يك زندگي آزاد، و شرافتمندانه بدون اشغالگري و محاصره است تا بتواند به قدرت و عزت واقعي خود دست يابد. تحقق اين هدف بعد از لطف و توفيق الهي، نيازمند ادامه حمايتهاي جنابعالي و ملت مسلمان ايران در مواجهه با حكومت ظالم آمريكا و رژيم جنايتكار صهيونيستي است.

در پايان تشكر و قدرداني من و ملت فلسطين از عنايتهاي جنابعالي و ملت ايران اسلامي را پذيرا باشيد.

برادر شما اسماعيل هنيه

رئيس هيأت وزيران

کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /