پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رأی گیری:

مردم مانند همیشه تلاش بدخواهان را برای ایجاد تشنج ناکام بگذارند

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رأی گیری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری با حضور در محل صندوق سیار 110 در حسینیه امام خمینی، آراء خود را به صندوق انداختند.
حضرت آیت الله خامنه ای، انتخابات را مظهر حضور فعال، پرشور و زنده مردم در عرصه سیاسی کشور و آزمون بزرگ ملی دانستند و با اشاره به شور و شوق و تحرک بالای انتخاباتی در کشور خاطرنشان کردند: انتظار داریم با توفیق الهی و حضور متراکم مردم در پای صندوقهای رأی، ملت بزرگ ایران از یک امتحان بزرگ دیگر سربلند بیرون آید.
رهبر انقلاب اسلامی تعیین مدیریت عالی اجرایی کشور را یک حق و تکلیف شرعی و عقلایی مردم اعلام و تصریح کردند: از مردم می خواهم از اول وقت، همه به پای صندوق رأی بروند و سهم خود را در اداره کشور بعهده گیرند و طبق تشخیص خود ، بهترین و شایسته ترین فرد را برای مدت 4 سال به ریاست قوه اجرایی انتخاب کنند.
حضرت آیت الله خامنه ای ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در روزهای اخیر در صحنه انتخابات افزودند: مردم با رشد، کمال و بلوغ عقلانی خود اجازه ندادند در این صحنه پرشور حادثه تلخی بوجود آید.
ایشان امنیت انتخابات را بسیار با اهمیت و نعمتی بزرگ دانستند و با یادآوری امنیت انتخاباتِ دوره های گذشته خاطرنشان کردند: این امنیت ناشی از تفضل الهی و درک و شعور مردم است و امیدوارم مردم مانند همیشه با آرامش، متانت، صبر، حلم، وقار و سکینه روحی خود، تلاش بدخواهان را برای ایجاد تشنج ناکام بگذارند چراکه این تشنج به ضرر کشور و آرای مردم است.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به برخی شایعه سازی ها و نقل و قول از جانب ایشان در روزهای گذشته افزودند: مردم به این شایعات، و دیگر شایعات در خصوص بخشهای مختلف انتخابات، که ساخته انسانهای ناسالم است توجه نکنند.
حضرت آیت الله خامنه ای در پایان ابراز امیدواری کردند: به لطف و مدد الهی و رشد، آگاهی و هوشیاری مردم، شاهد انتخاباتی پرشور باشیم.

کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /