پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

اعزام يك هيأت به بخش هاي مختلف استان كهكيلويه و بوير احمد

همزمان‌ با سفر حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ به‌ استان‌ كهكيلويه‌ و بوير احمد، هيأتي‌ به‌ سرپرستي‌ حجه‌الاسلام‌ و المسلمين‌ غيوري‌ به‌ نمايندگي‌ از سوي‌ معظم‌له‌ عازم‌ بخش‌هاي‌ مختلفي‌ از اين‌ استان‌ شد.
اين‌ هيأت‌ طي‌ دو روز گذشته‌ از بخش‌هاي‌ سي‌سخت‌، باشت‌، بهمئي‌، كنده‌، چاروسا، چرام‌ و منطقه‌ عشايري‌ دشت‌ سقاوه‌ بازديد كرد و از نزديك‌ به‌ بررسي‌ مسائل‌ و مشكلات‌ مردم‌ اين‌ مناطق‌ پرداخت‌.
اهالي‌ با ايمان‌ اين‌ مناطق‌ با قرباني‌ كردن‌ گاو و گوسفند و اجتماع‌ در خيابانهاي‌ اصلي‌ اين‌ شهرها از حجت‌الاسلام‌ و المسلمين‌ غيوري‌ استقبال‌ پرشوري‌ را بعمل‌ آوردند.
نماينده‌ مقام‌ معظم‌ رهبري‌ در جريان‌ اين‌ سفر دوره‌اي‌ همچنين‌ در اجتماعات‌ مختلف‌ مردم‌ حضور يافت‌ و ضمن‌ ابلاغ‌ سلام‌ گرم‌ حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ به‌ آنان‌، تاكيد كرد كه‌ از ميان‌ بردن‌ محروميت‌ها در كشور يك‌ تصميم‌ قطعي‌ نظام‌ اسلامي‌ است‌ و در اين‌ مردم‌ نيز بايد با تقويت‌ روحيه‌ كار و تلاش‌ در خود، مسئولان‌ كشور را ياري‌ دهند.
حجه‌الاسلام‌ و المسلمين‌ غيوري‌ همچنين‌ در جلساتي‌ كه‌ با حضور مسئولان‌ دستگاههاي‌ اداري‌ و اجرايي‌ در هر منطقه‌ ترتيب‌ يافته‌ بود شركت‌ كرد و ضمن‌ آشنايي‌ با فعاليت‌ها و خدمات‌ انجام‌ شده‌ در اين‌ مناطق‌ تأكيد كرد كه‌ دولت‌ بخش‌ مهمي‌ از امكانات‌ خود را در جهت‌ مبارزه‌ با محروميت‌ها در مناطق‌ مختلف‌ كشور بسيج‌ كرده‌ است‌.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /