پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

نامه آیت‌الله‌ شیخ‌ مسلم‌ ملکوتی‌ در پاسخ به نامه مقام معظم رهبری

در پی‌ ارسال‌ نامه‌ حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ به‌ محضر آیت‌الله‌ شیخ‌ مسلم‌ ملکوتی‌ مبنی‌ بر تقدیر و تشکر از خدمات‌ ارزنده‌ ایشان‌ در شهر تبریز و ارسال‌ درخواست‌ علمای‌ محترم‌ قم‌ برای‌ تدریس‌ در حوزه‌ علمیه‌ قم‌، نامه‌ محبت‌آمیز از سوی‌ آیت‌الله‌ ملکوتی‌ صادر گردید که‌ متن‌ آن‌ بدین‌ شرح‌ است‌:

محضر مبارک‌ رهبر عظیم‌الشأن‌ انقلاب‌ اسلامی‌ حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ دام‌ ظله‌ العالی‌
ضمن‌ تقدیم‌ خالصانه‌ترین‌ ادعیه‌ و مسألت‌ مزید عزت‌ و طول‌ عمر با برکت‌ آن‌ حضرت‌، رقیمه‌ کریمه‌ حضرتعالی‌ را همراه‌ نامه‌های‌ برخی‌ از اعاظم‌ حوزه‌ مقدسه‌ علمیه‌ قم‌ دامت‌ برکاتهم‌، مبنی‌ بر درخواست‌ حضور اینجانب‌ در حوزه‌ علمیه‌ قم‌ از آن‌ حضرت‌ و ضرورت‌ آن‌ جهت‌ تدریس‌ خارج‌ فقه‌ و اصول‌ و دیگر علوم‌ در آن‌ مرکز بزرگ‌ تعلیم‌ فقه‌، اصول‌، تفسیر، فلسفه‌، حدیث‌ و کلام‌ که‌ حاکی‌ از عنایات‌ خاصه‌ می‌باشد، زیارت‌ کرده‌ و بسیار مسرور گردیدم‌.
اینجانب‌ خود را وقف‌ خدمت‌ به‌ اسلام‌ و مسلمین‌ نموده‌ام‌ و هر آنچه‌ را که‌ صلاح‌ نظام‌ مقدس‌ جمهوری‌ اسلامی‌ باشد، با فداکاری‌، حاضر به‌ انجام‌ آن‌ می‌باشم‌. از بذل‌ هر آنچه‌ در توان‌ دارم‌ مضایقه‌ نکرده‌ و نخواهم‌ کرد و اوامر حضرتعالی‌ را با جان‌ و دل‌ پذیرا می‌باشم‌.
الطاف‌ و ادعیه‌ خیرتان‌ را به‌ علمای‌ محترم‌ و مردم‌ غیور تبریز عزیز و خطه‌ آذربایجان‌ قهرمان‌ پرور ابلاغ‌ نموده‌ام‌ . همگی‌ علی‌ ماهم‌ علیه‌ من‌ الوفا و الصمود لکم‌.
28/02/1374
تبریز
مسلم‌ ملکوتی‌

کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /