پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

هيأتهاي اعزامي به مناطق و شهرهاي استان هرمزگان

در ادامه سفر هيأتهاي اعزامي مقام معظم رهبري به شهرهاي مختلف استان هرمزگان اين هيأتها از چند منطقه ديگر اين استان از جمله جزاير. هرمز، و ابوموسي، بخشهاي مختلف بندر لنگه و شهرستان رودان بازديد كردند.
حجج اسلام والمسلمين غيوري معزي و ابراهيمي كه سرپرستي اين هيأتها را بر عهده داشتند، در سفر به اين مناطق ضمن ديدار با مردم مؤمن و انقلابي و ابلاغ سلام گرم رهبر معظم انقلاب اسلامي به آنها، از نزديك به بررسي مسائل اين مناطق پرداختند
در چهارمين روز از سفر رهبر معظم انقلاب اسلامي به استان هرمزگان، هيأتي به نمايندگي از ايشان، صبح امروز از روستاي محروم نانگ از توابع بندر عباس بازديد كرد. اين هيات كه به سرپرستي آقاي سعيدي كيا وزير جهادسازندگي و حجت الاسلام و المسلمين راشد يزدي به روستاي نانگ عزيمت كرده بود، باحضور در منزل يكي از روستائيان جانباز، از نزديك به بررسي مشكلات روستائيان پرداخت. آقاي سعيدي كيا وزير جهاد سازندگي و حجت الاسلام والمسلمين راشد يزدي همچنين در سخنان كوتاهي در جمع ساكنان محروم اما بسيار خونگرم اين روستا، با ابلاغ سلام گرم مقام معظم رهبري به آنان، در مورد برنامه ريزي و تلاش افزونتر براي محروميت از مناطق محروم استان هرمزگان ابراز اميدواري كردند.
حضرت آيت ا... خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در چهارمين روز از سفرشان به استان هرمزگان، امروز يك هيأت ويژه را مأمور بررسي مسائل و مشكلات روستاي محروم "نانگ" از توابع بندر عباس كردند.
اين هيات به سرپرستي حجت الاسلام والمسلمين راشد يزدي و با عضويت وزير جهاد سازندگي، رئيس دفتر مناطق محروم و همراه با استاندار هرمزگان در روستاي محروم "نانگ" حضور يافتند و از نزديك با روستائيان در مورد مشكلات روزمره زندگي آنان گفت وگو كردند.
اين هيأت در پايان ديدار خود از اين روستا اعلام كرد كه به زودي طرحهاي عمراني درجهت تأمين آب آشاميدني، برق و احداث راه آسفالته و نيز طرح اشتغال زا براي روستائيان اجرا خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمين راشد يزدي نيز گفت كه گزارشي از مشكلات روستائيان و تصميمات اتخاذ شده براي حل اين مشكلات را به رهبر معظم انقلاب اسلامي تسليم خواهد كرد.
ياد آوري مي شود روستاي نانگ با 75 خانوار فاقد آب آشاميدني، برق، مدرسه راهنمايي و دبيرستان، راه، خانه بهداشت و تلفن مي باشد.
درجريان بازديد اين هيأت از روستاي محروم نانگ يك جلد كلام ا... مجيد از طرف مقام معظم رهبري به يكي از جانبازان اين روستا تقديم شد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /