پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار جمعى از جوانان هنرمند، ورزشكار، دانشجو، طلبه و دانش‏آموز

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى، امروز ميزبان جمعى از جوانان هنرمند، ورزشكار، دانشجو، طلبه و دانش آموز بودند و در نشستى سرشار از مهربانى و صفا و صميميت به درد دلها، دغدغه هاى فكرى و سؤالات آنان پاسخ گفتند.
در اين ديدار كه در دومين روز از دهه مبارك فجر روز "انقلاب اسلامى؛ جوانان، خودباورى، اميد و سازندگى" صورت گرفت، جوانانى كه ميهمان رهبر انقلاب بودند، سؤالات گوناگونى در زمينه هاى مختلف اجتماعى، سياسى، تاريخى، هنرى، فرهنگى و ورزشى با ايشان در ميان گذاشتند و حضرت آيت الله خامنه اى نيز "صبور و ساده و صميمى "پاسخهاى لازم را بيان كردند.
در اين نشست كه بيش از دو ساعت به طول كشيد، جوان دانشجويى از رهبر معظم انقلاب در مورد نوجويى و نوآورى نسل جوان و برخى موانع موجود سؤال كرد، دختر نوجوانى از ايشان پرسيد براستى چرا در بهمن 57 در كشور انقلاب شد، هنرمندى نظر رهبر فرزانه انقلاب را در مورد وضع هنر در كشور و قابليتهاى موسيقى جويا شد، جوان ورزشكارى از ايشان پرسيد: احساس شما هنگامى كه تيم ملى فوتبال اولين گل را وارد دروازه آمريكا كرد چه بود؟ دانشجويى به رهبر معظم انقلاب اسلامى گفت: امام شما را به عنوان نماينده خود براى پاسخگويى به جوانان تعيين كرده بود، آيا شما نماينده اى براى پاسخگويى به سؤالات جوانان معرفى مى كنيد ؟ دختر نوجوانى از ايشان سؤال كرد آيا بايد از جوانان، انتظارات اوائل انقلاب را داشت ؟ جوانى آثار منفى برخوردهاى جناحى بر روحيه و احساس جوانان را مطرح كرد و جوان ديگرى از رهبر خويش درخواست كرد براى او و براى نسل جوان از امام و ويژگيهايش سخن بگويد. و جوانان ديگر نيز هر يك به طرح سؤالات مورد نظر خود پرداختند.
و در پايان اين ديدار لبريز از طراوت و صميميت، جوانان دانشجو، طلبه، دانش آموز، هنرمند ، ورزشكار و ديگر ميهمانان رهبر معظم انقلاب اسلامى، نماز ظهر و عصر را به امامت حضرت آيت الله خامنه اى اقامه كردند.
به اطلاع مى رسانم كه مشروح ديدار جمعى از جوانان هنرمند، ورزشكار، دانشجو، طلبه و دانش آموز با مقام معظم رهبرى از فردا شب از شبكه اول سيما پخش خواهد شد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /