پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

شركت در انتخابات شوراى اسلامى

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى صبح امروز پس از انداختن رأى خود در صندوق سيار اخذ رأى شماره 110 ضمن سخنانى از مردم ايران خواستند تا بدون فوت وقت، با حضور در شعب اخذ رأى، آراء خود را در مورد نامزدهاى انتخابات شوراى اسلامى به صندوق بريزند.
مقام معظم رهبرى با تأكيد بر اهميت انتخابات شوراهاى اسلامى فرمودند: با استقبالى كه نامزدهاى انتخابات شوراها به عمل آورده اند، خوشبختانه جايگاه اين انتخابات تا حدود زيادى در ميان مردم روشن است و مردم نيز بايد به عنوان يك وظيفه، شركت در انتخابات را جدى بگيرند.
حضرت آيت الله خامنه اى مسئوليت مهم مردم در نحوه گزينش داوطلبين عضويت در شوراها را گوشزد كردند و ضرورت دقت هر چه بيشتر در انتخاب افراد دلسوز، متدين و كارامد براى شوراهاى اسلامى را مورد تأكيد قرار دادند.
رهبر معظم انقلاب اسلامى فرمودند: چنانچه مردم حقيقتا به تقوا، ديانت و دلسوزى هر نامزد انتخاباتى واقف نشوند، نبايد او را به مراكز تصميم گيرى بفرستند.
مقام معظم رهبرى با ابراز اميدوارى نسبت به برگزارى هر چه مطلوب تر انتخابات شوراها فرمودند: طى 20 سال گذشته تمامى انتخابات در فضايى توأم با نظم و امنيت و بدون هيچگونه عوارض سوئى برگزار شده است و امروز نيز مردم در سراسر كشور بايد با نظم كامل با پرهيز از هرگونه مناقشه اى انتخابات شوراها را آنگونه كه شايسته ايرانى مسلمان است، برگزار كنند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /