پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

بازديد از نمايشگاه فعاليتها و پيشرفتهاى وزارت اطلاعات

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى، عصر روز گذشته، از نمايشگاه فعاليتها و پيشرفتهاى وزارت اطلاعات بازديد نموده و در جمع سربازان گمنام امام زمان، سخنان كوتاهى بيان كردند.
مقام معظم رهبرى در سخنان خود، ضمن اظهار خوشحالى از مشاهده سير فعاليتها و پيشرفتهاى وزارت اطلاعات فرمودند: كارهاى با ارزشى انجام گرفته است كه حاكى از يك فعاليت چندين ساله علمى، پژوهشى است و بايد با تداوم و تلاش دلسوزانه و پيگير، گره هاى حركت عمومى كشور عزيزمان توسط شماها بازگردد.
حضرت آيت الله خامنه اى با اشاره به پيشرفتهاى علمى وزارت اطلاعات افزودند: وزارت اطلاعات و كاركنان آن به خاطر هزاران خدمت بزرگى كه در طول سالهاى متمادى انجام داده اند، مفتخرند، و اگر برخى از اين خدمات نبود، اين نظام دچار مشكلات جدى مى شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامى با اشاره به دست داشتن چند نفر از كاركنان وزارت اطلاعات در قتلهاى سال گذشته فرمودند: از اين نوع مشكلات براى كليه دستگاهها، بخصوص دستگاههاى امنيتى، پيش مى آيد؛ افتخار اين وزارت آن است كه خودش اين چند ميكروب داخلى را شناسايى كرده و همچون دندان فاسدى بيرون انداخت.
مقام معظم رهبرى با اشاره به فعاليت دشمنان اسلام و انقلاب براى شكستن حيثيت و آبروى چندين ساله سربازان گمنام و مجاهدان بى رياى راه خدا در وزارت اطلاعات فرمودند: هر مركزى كه فعاليتش بيشتر مخالف منافع استكبار و دشمنان اسلام باشد، بيشتر بر عليه آن كار خواهد شد.
جواب اين سنگ اندازيها آن است كه شما كارتان را تشديد كنيد و يك لحظه، چتر امنيتى خود را رها نكنيد، كه اين خواست دشمن است. آنها طوفان، راه مى اندازند كه شما رها كنيد؛ لذا شما بايد اين چتر امنيتى را بهتر و محكمتر از قبل نگه داريد.
حضرت آيت الله خامنه اى، ضمن توصيه كاركنان وزارت اطلاعات به توكل، عبوديت و مراقبت و تقواى الهى، و انجام كليه كارها در مسير خدا فرمودند: گوهر هر كسى در دورانهاى فشار و شدت، شناخته مى شود و انسان و مجموعه مستحكم آن است كه پس از ديدن فشار و ضربه، روحيه خود را بازسازى كند و محكمتر از قبل انجام وظيفه نمايد.
خاطر نشان مى شود كه سربازان گمنام امام زمان، نماز مغرب و عشا را به امامت حضرت آيت الله خامنه اى برگزار كردند و در كنار رهبر خود به صرف افطار پرداختند. قبل از سخنان مقام معظم رهبرى نيز حجت الاسلام والمسلمين يونسى وزير اطلاعات، ضمن عرض خير مقدم به حضرت آيت الله خامنه اى، تقارن اين ديدار را با شب قدر، براى كاركنان وزارت اطلاعات، قدر مضاعف دانسته و از عنايات معظم له در مورد اين وزارت، تشكر و قدردانى كرد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /