پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

پاسخ به پیام تبریک دکتر رمضان‌ عبدالله‌ دبیرکل‌ حرکت‌ جهاد اسلامی‌ فلسطین‌

بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحیم‌
جناب‌ دکتر رمضان‌ عبدالله‌ دبیرکل‌ حرکت‌ جهاد اسلامی‌ فلسطین‌
با سلام‌ و تحیت‌، پیام‌ تبریک‌ جنابعالی‌ را به‌ مناسبت‌ پیروزی‌ بزرگ‌ ملت‌ لبنان‌ که‌ به‌ برکت‌ مجاهدت‌ جوانان‌ مخلص‌ حزب‌ الله‌ و مقاومت‌ اسلامی‌ تحقق‌ یافته‌ است‌ دریافت‌ کردم‌.
در حقیقت‌ این‌ پیروزی‌ متعلق‌ به‌ همه‌ی‌ کسانی‌ است‌ که‌ ایمان‌ و عزم‌ خود را بر مبارزه‌ با صهیونیستهای‌ غاصب‌ حفظ کرده‌ و وسوسه‌ی‌ سازش‌ و تسلیم‌ در برابر دشمن‌ عنود و زیاده‌ خواه‌ را به‌ دل‌ راه‌ نداده‌اند.
این‌ پیروزی‌ از آن‌ همه‌ی‌ کسانی‌ است‌ که‌ قدرت‌ اراده‌ و ایمان‌ مردم‌ را قدر می‌دانند و هیچ‌ سلطه‌ی‌ استکباری‌ و ظالم‌ را شکست‌ناپذیر به‌ حساب‌ نمی‌آورند.
این‌ پیروزی‌ مدعای‌ شما فلسطینیان‌ مبارز است‌ که‌ با دست‌ خالی‌ و به‌ نیروی‌ جوانان‌ شجاع‌ و مظلوم‌ خود، عرصه‌ را بر حاکمیت‌ غاصبانه‌ صهیونیستها در فلسطین‌ تنگ‌ کرده‌اید. این‌ پیروزی‌ حق‌ است‌ و حق‌ هرگاه‌ با عزم‌ و ایمان‌ همراه‌ شود پیروز است‌. صهیونیستهای‌ غاصب‌ و ظالم‌ باید بدانند که‌ این‌ نسل‌ جوان‌ مؤمن‌ فلسطینی‌ و لبنانی‌ شکست‌ناپذیر است‌. مبارزه‌ مؤمنانه‌ و صبورانه‌ی‌ ملت‌ فلسطین‌ را نمی‌توان‌ با معاملات‌ سیاسی‌ یا فشار نظامی‌ و امنیتی‌ با بوقهای‌ مزدور تبلیغاتی‌ متوقف‌ کرد. همچنانکه‌ نیروی‌ ایستادگی‌ و استقامت‌ ملت‌ عظیم‌الشأن‌ ایران‌ را نمی‌توان‌ با شیوه‌های‌ کهنه‌ و از کار افتاده‌یی‌ که‌ در دو دهه‌ی‌ اخیر بارها از سوی‌ صهیونیستها و حامیانشان‌ تکرار شده‌ و شکست‌ خورده‌ است‌، مقهور کرد.
بار دیگر تأکید می‌کنم‌ که‌ فلسطین‌ متعلق‌ به‌ ملت‌ فلسطین‌ است‌ و سلطه‌ی‌ غاصب‌، دیر با زود ناچار به‌ تسلیم‌ در برابر این‌ حقیقت‌ خواهد شد. امروز جوانان‌ مسلمان‌ و مبارز فلسطین‌ حامل‌ وظیفه‌یی‌ بزرگ‌ و تاریخی‌اند و باید به‌ نصرت‌ الهی‌ و وعده‌ی‌ قطعی‌ او دل‌ بسپرند و آینده‌ را با امید و ایمان‌ و مجاهدتی‌ که‌ امروز می‌ورزند به‌ ملت‌ و کشور خود هدیه‌ کنند.. و ان‌ الله‌ علی‌ نصرهم‌ لقدیر..
والسلام‌ علیکم‌
سید علی‌ خامنه‌ای‌

کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /