پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

شركت مقام معظم رهبري در انتخابات رياست جمهورى

حضرت آيت اللَّه خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى در دقايق اوليه آغاز رأى گيرى انتخابات رياست جمهورى با حضور در محل صندوق سيار 110 در حسينيه امام خمينى(ره)، رأى خود را به صندوق انداختند.
حضرت آيت اللَّه خامنه اى بعد از انداختن رأى خود به صندوق در گفتگو با خبرنگار واحد مركزى خبر، شركت در انتخابات را يك عمل صالح برشمردند و تأكيد كردند: عمل صالح بايد با شوق و در وقت خود انجام گيرد.
ايشان با تأكيد بر اينكه حضور در انتخابات، ايجاد يك امكان جديد براى كشور در چهارسال آينده است خاطرنشان كردند: مردم ايران با حضور خود در پاى صندوقهاى رأى و رأى به هر يك از هفت كانديدا، در واقع به قانون اساسى و نظام اسلامى رأى مى دهند.
مقام معظم رهبرى اظهار اميدوارى كردند با حضور مردم در پاى صندوقهاى رأى و انتخاب آنان، يك فرد و دولتى بر سركار بيايد كه توانائى رفع مشكلات و برآوردن نيازهاى كشور را داشته باشد.
حضرت آيت اللَّه خامنه اى همچنين با اشاره به تبليغات دشمنان نظام اسلامى براى حضور كم رنگ مردم در انتخابات، افزودند: دشمنان اين نظام نمى خواهند نظام اسلامى ايران كه ضمن هويت دينى خود، متكى به آراء مردم است و مظهر بزرگ مردم سالارى دينى مى باشد بعنوان يك الگو موفق در منطقه و جهان معرفى شود.
ايشان خاطرنشان كردند: افراد مستقل و باانصاف در دنياى غرب نيز اذعان دارند، هيچ دموكراسى در منطقه به استقرار، گسترش و شيوائى مردم سالارى دينى در ايران وجود ندارد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /