پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار جمعي از خانواده های معظم شهیدان، ایثارگران و بسیجیان استان سمنان

حضرت آیت الله خامنه ای عصر امروز در دیدار هزاران نفر از خانواده های معظم شهیدان، ایثارگران و بسیجیان استان سمنان، وفاداری به راه و آرمان شهیدان را ضامن استمرار عزت و اقتدار و پیشرفت ملی خواندند.
رهبر انقلاب اسلامی دیدار با «پدران و مادران صبور و سرافراز، همسران بزرگوار و مقاوم و فرزندان فهیم شهیدان را از شورانگیزترین دیدارها خواندند و خاطرنشان کردند: پایداری حیرت انگیز و سرافرازی این بزرگواران در آزمایش دشوار شهادت عزیزانشان، معنا و مصداق آیات قرآن درباره برخورد مؤمنان با حوادث سخت و دشوار است و هیچگاه از خاطره ملت قدرشناس ایران نخواهد رفت.
ایشان «عزت، افتخار و پیشرفت ملی» – استقلال سیاسی – زنده ماندن آرمانهای انقلاب و یاد امام – ایستادگی ملت در مقابل دشمنان و پیشرفت روزافزون کشور را از نتایج ایثار و شجاعت شهیدان برشمردند و افزودند: حتی اگر این دستاوردها نبود، ملت به حماسه های شهیدان و ایثارگران و صبر و پایداری خانواده های عزیز آنان افتخار می کرد.
حضرت آیت الله خامنه ای، چگونگی حضور در میدانهای دشوار را ملاک شناخت ملتها برشمردند و افزودند: اراده شهیدان و ایثارگران اکنون نیز در کشور جاری است و نسل جوان و مؤمن کنونی در مقابل هر حادثه ای، همچون نسل اول انقلاب و جنگ به میدان خواهد آمد و نشان خواهد داد که نسلهای مختلف این ملت راه سعادت و پیشرفت و افتخار را شناخته اند و هرگز از آرمانهای خود دست برنمی دارند.
ایشان استان سمنان را از لحاظ تعداد شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس جزو استانهای درجه یک کشور دانستند و از خدمات و ایثار رزمندگان تیپ مستقل قائم و ستادهای پشتیبانی و جهاد سازندگی این استان در دوران دفاع مقدس تجلیل کردند.
در ابتدای این دیدار آقای داود فیض دکترای مدیریت استراتژیک جانباز 50 درصد و برادر دو شهید، آمادگی خانواده های سرافراز شهیدان، جانبازان و ایثارگران را برای ادامه فداکاری در راه تحقق آرمانهای اسلام و انقلاب اعلام کرد. همچنین آقای محمد بهرامی فرزند شهید نیز متنی پراحساس را درباره تداوم راه شهیدان معظم انقلاب و حماسه دفاع مقدس قرائت کرد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /