پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

بازديد از يازدهمين نمايشگاه بين‏المللى كتاب تهران

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى امروز از يازدهمين نمايشگاه بين المللى كتاب تهران بازديد كردند.
در اين بازديد كه سه ساعت به طول انجاميد، مقام معظم رهبرى ضمن آشنايى با تازه هاى بازار كتاب در مورد مسايل مختلف چاپ و نشر كتاب سؤالاتى مطرح كردند كه مسؤولان نمايشگاه، مسؤولان غرفه ها و ناشران پاسخهاى لازم را بيان نمودند.
حضرت آيت الله خامنه اى در ابتداى بازديد از يازدهمين نمايشگاه بين المللى كتاب تهران در غرفه فلسطين حضور يافتند و با زيبا و غنى توصيف كردن نقاشيهاى به نمايش گذاشته شده از هنرمندان فلسطينى، تأسيس موزه هنر فلسطين، برگزارى گردهمايى هنرمندان فلسطينى و گردآورى آثار هنرمندان دنياى اسلام كه فلسطين را موضوع كار خود قرار داده اند را اقدامى مثبت توصيف كردند.
حضرت آيت الله خامنه اى همچنين از چند سالن ديگر از جمله سالن ناشران عرب و سالن شماره 27 كه يكى از غرفه هاى ناشران داخلى در نمايشگاه بين المللى كتاب است بازديد كردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامى در اين بازديد، درباره چگونگى فعاليتهاى ناشران و نويسندگان و مسايل و مشكلات آنها سؤالاتى مطرح كردند كه پاسخهاى لازم به استحضار رسيد.
حضرت آيت الله خامنه اى با قدردانى از تلاش ناشران داخلى براى گسترش فرهنگ مطالعه و كتاب، لزوم توجه به كيفيت چاپ و محتوى آن را خاطرنشان ساختند و تصريح كردند: هر چه قالب و محتوى زيباتر باشد كتاب جذاب تر و مفيدتر خواهد بود.
رهبر معظم انقلاب اسلامى را در اين بازديد آقايان مهاجرانى وزير فرهنگ و ارشاد اسلامى و مسجد جامعى قائم مقام وزير فرهنگ و ارشاد اسلامى و رئيس يازدهمين نمايشگاه بين المللى كتاب همراهى مى كردند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /