پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

انتصاب رياست نهاد نمايندگي در دانشگاهها

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي طي حكمي حجه الاسلام محمديان را به رياست نهاد نمايندگي در دانشگاهها منصوب كردند. اين انتصاب پيرو نامه آيت الله جنتي رئيس شوراي نمايندگان مقام معظم رهبري در دانشگاهها انجام گرفت.
آيت الله جنتي در نامه خود استعفاي حجه الاسلام والمسلمين آقاي محسن قمي را از مسؤوليت نهاد نمايندگي ولي فقيه به استحضار مقام معظم رهبري رسانده و حجه الاسلام والمسلمين آقاي محمد محمديان را جهت تصدي اين مسؤوليت پيشنهاد نموده بود.
متن حكم حضرت آيت الله خامنه اي به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
با تشكر فراوان از خدمات ارزشمند جناب آقاي قمي دامت توفيقاته در دوران اين مسؤوليت پيشنهاد جنابعالي درباره‌ي انتصاب جناب حجه الاسلام محمديان را با خوشوقتي مي پذيرم و ايشان را كه بحمدالله حائز مراتب علم و تقوا و سلامت نفس مي باشند به رياست نهاد نمايندگي در دانشگاهها منصوب مي كنم. اميد است با درايت و تيزبيني و تلاش بي وقفه حركت مباركي را كه در محيط ارزشمند دانشگاهي كشور پديد آمده است اعتلاء و رشد بيش از پيش ببخشند.
والسلام عليكم جميعاً و رحمه الله
سيد علي خامنه اي
20/10/84

متن نامه آيت الله جنتي به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
محضرت مبارك حضرت آيت الله خامنه اي مدظله العالي
رهبر معظم انقلاب اسلامي
سلام عليكم
احتراماً با توجه به استعفاي جناب حجه الاسلام والمسلمين آقاي محسن قمي از مسؤوليت نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها، اين شورا بر اساس وظيفه مصرح در اساسنامه نهاد بدينوسيله ضمن تقدير و تشكر از تلاش مداوم و خدمات صادقانهء موفقيت‌آميز ايشان، جناب حجه الاسلام والمسلمين آقاي محمد محمديان را كه از خانواده معظم شهدا و از فضلاء ارزشمند حوزه علميه قم بوده و از سابقه طولاني ارتباط با دانشگاه و نيز انجام فعاليتهاي موفق فرهنگي و تربيتي در نهاد برخوردارند، براي تصدي اين مسؤوليت پيشنهاد مي نمايد.
دوام عمر با عزت حضرتعالي را از خداوند متعال خواستارم.
رئيس شوراي نمايندگان مقام معظم رهبري در دانشگاهها
احمد جنتي

همچنين حجه الاسلام والمسلمين جناب آقاي محسن قمي از سوي رهبر معظم انقلاب به عضويت شوراي عالي انقلاب فرهنگي و عضويت شوراي نمايندگان رهبري در دانشگاهها نيز منصوب شدند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /