پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

فرمانده کل قوا: اقتدار و توان نيروهاي مسلح بايد در سطحي باشد كه دشمن هيچگاه احساس طمع نكند

آيت‌الله خامنه‌اي در بازديد از نمايشگاه تحقيقات و جهاد خودكفايي نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران فرمودند: اقتدار و توان نيروهاي مسلح بايد در سطحي باشد كه دشمن هيچگاه احساس طمع نكند.
آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر انقلاب اسلامي، صبح امروز از نمايشگاه تحقيقات و جهاد خودكفايي نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در محل دانشگاه علوم دريايي امام خميني نوشهر بازديد كردند.
در اين نمايشگاه نتيجه تحقيقات و دستاوردهاي علمي متخصصان صنايع دفاع و نيروي دريايي در بخش‌هاي مربوط به شناورهاي سطحي، زيرسطحي، هواپيماهاي بدون سرنشين، سامانه‌هاي موشكي و ليزري، ساخت قطعات و تجهيزات فني، توپ‌هاي پيشرفته و بومي شده فجر 27، سامانه‌هاي كشف، رد گيري و انهدام موشك‌ها و سامانه‌هاي راداري به نمايش گذاشته شده بود.
فرمانده كل قوا سپس در جمع فرماندهان ارتش جمهوري اسلامي ايران با قدرداني از پيشرفت‌ها و دستاوردهاي نيروي دريايي ارتش و همت، تلاش و برنامه ريزي فرماندهان اين نيرو تاكيد كردند: دانشگاه هاي ارتش به لحاظ حضور دانشجويان جوان، پر‌اميد و با استعداد بسيار حائز اهميت هستند و بايد ارتقاء بيش از پيش سطح آموزش‌ها همواره مد نظر باشد.
ايشان بسياري از فرماندهان كنوني ارتش در رده‌هاي مختلف را تربيت شدگان نظام جمهوري اسلامي دانستند و افزودند: دانشجويان دانشگاه‌هاي ارتش همچون محرك‌هاي پر قدرتي هستند كه اگر داده‌هاي مناسب به آنان داده شود، فرآورده‌هاي شگفت انگيزي به دست خواهد آمد.
آيت‌الله خامنه‌اي ضمن تاكيد بر لزوم افزايش روز افزون اقتدار نظامي نيروهاي مسلح خاطرنشان كردند: در دنياي امروز به دليل سلطه قدرت‌هاي زورگو و چشم طمع آنان به منافع ديگر كشورها بايد اقتدار و توان نيروهاي مسلح در سطحي باشد كه دشمن هيچگاه احساس طمع نكند.
فرمانده كل قوا، ادعاي صلح طلبي برخي كشورهاي غربي را فريب و دروغي آشكار خواندند و با تاكيد بر اينكه جمهوري اسلامي ايران هيچگاه به دنبال تعرض به ديگران نيست،‌تصريح كردند: آمادگي نيروهاي مسلح كشور اكنون به گونه‌اي است كه پاسخ آنها به هر تهديد عملي و يا تجاوزي، براي متجاوز به شدت گران خواهد بود و قطعا موجب شكست او خواهد شد.
در پايان اين ديدار نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آيت‌الله خامنه‌اي اقامه شد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /